zondag 5 maart 2017

Beste bruidsfotograaf

 

De beste bruidsfotograaf van nederland.

Of de beste bruidsfotograaf van de wereld. Een lastige titel met een lastige omschrijving. Hoezo is 1 persoon de beste bruidsfotograaf, wie zegt dat, wie bepaald dat?
Het is mooi als je awards wint, het is prachtig om te horen als je bij de beste bruidsfotografen van nederland en belgië hoort. Het is waanzinnig om te horen dat je in het lijstje van SLR Lounge beste internationale bruidsfotografen internationaal staat.


Het is mij allemaal overkomen.

En daar ben ik erg trots op, maar ben ik dan de beste bruidsfotograaf?
Het is vooral enorm belangrijk dat de bruidsparen die mij in huren op hun mooiste dag mij de beste bruidsfotograaf vinden. Ik ben dan de beste bruidsfotograaf omdat ik bij hun pas. Wellicht hebben we dezelfde humor, maar in ieder geval vinden we de bruidsfotografie zoals ik die neer zet beide fantastisch. Anders zouden ze me niet in huren. Uiteraard is het belangrijk dat er tussen mij en het bruidspaar een klik is. Je moet wel op dezelfde lijn liggen natuurlijk.


Om de beste bruidsfotograaf genoemd te worden is heel mooi. 

Het is een dikke mooie rode kers op een heerlijke taart, dat geef ik helemaal toe. Maar er zijn meer fotografen die zich zo noemen. En dat is prima, maar er zijn heel veel bruidsfotografen. En al die fotografen hebben een andere stijl en werkwijze dus wanneer ben je dan de beste? Ik vind ook dat een goede bruidsfotograaf zijn afspraken na moet komen, zijn administratie op orde moet zijn, dat hij kennis heeft van de laatste trends, dat hij klantvriendelijk is en service verlenend en dat al zijn apparatuur in goede conditie is. En AWARDS winnen is mooi, maar zegt niet alles.

Het gaat verder dan alleen maar een paar mooie foto's maken. 

Ik weet niet of ik de beste bruidsfotograaf ben, maar ik ben wel goed voor mijn klanten. Ze krijgen waar voor hun geld en ik leef met ze mee. Mijn administratie is op orde, ik reageer en antwoord altijd heel snel. Verder ben ik ben goudeerlijk, de foto's worden tot in de puntjes verzorgd evenals de albums die ik opmaak. Ik werk nooit op de automatische piloot en vind het heerlijk met bruidsparen mee te denken. En ik hou ervan om contrastrijke trouwfoto's te maken.



Graag nodig ik je uit om een kijkje te nemen op mijn website. Bekijk het portfolio TROUWEN en FONKELEND maar eens en laat je verrassen.

Als je enthousiast bent geworden. Neem dan nu contact met mij op.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten