dinsdag 21 maart 2017

Bruidsfotografie


Bruidsfotografie, je gaat trouwen en je hebt de trouwlocatie uitgezocht.

Dan kan de zoektocht beginnen naar bruidsfotografie die bij jullie past. Maar het aanbod van bruidsfotografie is enorm. Je zou denken dat het een lastige klus is om een bruidsfotograaf te vinden die bij jullie past. Als je even zoekt op bruidsfotografie op google kom je al heel snel voorbeelden tegen die je aanspreken of juist helemaal niet. Misschien is het handig om te zoeken op afbeeldingen van bruidsfotografie.

Je komt dan heel veel werk van diverse bruidsfotografen tegen.

Als je de afbeeldingen opent van wat je als bruidspaar echt aanspreekt dan kom je al een heel eind. Je hebt gelukt als je bijvoorbeeld bruidsfotografie hebt verzameld die van dezelfde bruidsfotograaf zijn. Je bekijkt dan uiteraard de website van de desbetreffende fotograaf. Neem de tijd om de website goed door te kijken. Je leest en bekijkt wat blogs. Maar het is ook fijn om wat meer over de bruidsfotograaf te weten te komen. Staat er een verhaal over de fotograaf zelf op lees dat gerust door. Er moet namelijk wel een klik zijn tussen het bruidspaar en de bruidsfotograaf. Ben je overtuigd dat je deze stijl mooi vind? Dan zou ik gelijk de bruidsfotograaf benaderen of je trouwdatum nog wel vrij is.

De stijlen van bruidsreportages lopen de laatste jaren enorm uiteen.

Wil je bijvoorbeeld een romantische en lichte bruidsreportage. Of wil je juist meer kunstzinnige en artistieke bruidsreportage? Je kan ook kiezen voor alleen maar journalistieke reportage.

Ik zelf heb daar als bruidsfotograaf een gulden middenweg in gevonden.

Ik vind de artistieke bruidsfotografie waarin ik speel met kleur en licht en contrast onmisbaar in een bruidsreportage. Maar ook vind ik details belangrijk. Details die ook op een artistieke manier zijn gefotografeerd. Uiteraard mogen de belangrijke momenten van een bruiloft zeker niet gemist worden. Emoties en momenten is waar het om draait in een bruidsreportage.


Genoeg opties dus voor wat betreft een bruidsreportage.
Meer voorbeelden van mijn werk vind je bij TROUWEN, AWARDS en FONKELEND. Wil je weten wat een bruidsfotograaf kost? Kijk dan even bij tarieven.

Als je al bent getrpuwd kan je altijd een LOVESHOOT doen.
Vind je de bruidsfotografie van Creatieve Fotomissies helemaal te gek en is dit wat je zoekt? Neem dan snel contact met me op voor een kennismakingsgesprek. Je zal er geen spijt van krijgen om mij als bruidsfotograaf in te huren op jullie trouwdag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten